تزریق بوتاکس به گونه
نوشته شده توسط : mehdi

تزریق بوتاکس به گونه ها یکی از روش های زیبایی و غیرجراحی است که در سراسر جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و به ویژه در بین خانم ها بسیار محبوب است. مزیت اصلی درمان و زیبایی بوتاکس ، عوارض جانبی اندک آن است. شما می توانید تزریق بوتاکس را با خیالی بسیار راحت و آرام به گونه های خود تزریق کنید. بوتاکس نوعی سم بوتولینوم است که از باکتری ها بدست می آید ، می توان آن را به مناطق مختلف صورت تزریق کرد تا میزان چین و چروک ها را کاهش داده و تصحیح کرده و همچنین با اثرات پیری مقابله کند.

تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟
در واقع با تزریق بوتاکس به گونه ها ، سیگنال های عصبی در عضلات گونه مسدود می شوند. وقتی این سیگنال های عصبی مسدود شوند ، ماهیچه های درگیر منقبض نمی شوند. در واقع تزریق بوتاکس عضله گونه را ضعیف می کند اما آن را به طور کامل فلج نمی کند. پس از تزریق بوتاکس به گونه ها ، گونه ها برجسته تر به نظر می رسند. شاید سوالی که به ذهن خطور می کند این باشد که تا چه مدت می توان نتیجه انتقال بوتاکس به گونه ها را مشاهده کرد؟


در پاسخ ، می توان گفت که زمان تخمینی واقعاً از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است ، ممکن است در برخی افراد تغییرات تزریق بوتاکس پس از دو روز مشاهده شود. اما در برخی دیگر ، ممکن است دو هفته طول بکشد. متوسط ​​زمان تغییرات پس از تزریق بوتاکس یک هفته است. با این حال ، عواملی که می توانند باعث ایجاد این تغییرات در افراد مختلف شوند ، از جمله سن ، میزان چین و چروک و ماهیچه های صورت. آنها اشخاصی هستند. بهترین محدوده سنی که می توان برای انتقال گونه بوتاکس در نظر گرفت ، محدوده سنی بین 18 تا 65 سال است که بهترین نتایج را می توان در این بازه زمانی به دست آورد. همانطور که گفته شد ، بوتاکس عوارض جانبی جزئی دارد ، اما توصیه می شود پزشک مجرب آن را به گونه ها تزریق کند. به همین دلیل ، وقتی پزشک تزریق بوتاکس را در دوزهای خاص انجام می دهد ، بسیار ایمن و ایمن خواهد بود. با این حال ، در برخی موارد ، ممکن است بعد از تزریق بوتاکس عوارض جانبی را تجربه کنید که شایع ترین آنها کبودی موقتی در ناحیه ای است که تزریق انجام شده است. اما نیازی به نگرانی در این مورد نیست ، اما این کبودی ها بدون نیاز به درمان از بین می روند.(آموزش تزریق بوتاکس)


نامزدهای مناسب تزریق بوتاکس در گونه ها.
به طور کلی ، نمی توان گفت کدام مارک مناسب تزریق بوتاکس در گونه ها است. در واقع ، نامزدها و مارک های متفاوتی برای این تزریق وجود دارد و هر یک از آنها می توانند مزایای منحصر به فرد خود را داشته باشند. برای پیشنهاد بهترین نامزد برای این تزریق ، حتماً با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید. زیبایی یا افراد با تجربه در زمینه تزریق بوتاکس ، به طوری که پزشک یا متخصصان شما با توجه به نیازها و هزینه هایی که می خواهید برای تزریق بوتاکس انجام دهند شما را راهنمایی کنند تا در پایان کار از نتایج تزریق بوتاکس راضی باشید.

معمولاً یکی از نامزدهای مورد استفاده برای تزریق بوتاکس ، اسید هیالورونیک است و دلیل استفاده از اسید هیالورونیک این است که این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و یک مرطوب کننده عالی پوست است.


آیا نتایج تزریق بوتاکس دائمی است؟
یکی از سوالاتی که اکثر خانم ها از خود می پرسند این است که آیا انتقال بوتاکس به صورت دائمی انجام می شود؟

در پاسخ می توان گفت که این درمان با بوتاکس و زیبایی کاملاً موقتی است. در واقع ، وظیفه اصلی تزریق بوتاکس فلج کردن ماهیچه ها تا حدی و جلوگیری کامل از انقباض ماهیچه ها نیست. اگر عضلات دوباره منقبض شوند ، بوتاکس باید دوباره به گونه ها تزریق شود. از آنجا که اثرات تزریق بوتاکس پس از سه تا شش ماه از بین می رود ، به تدریج فعالیت ماهیچه ها و خطوط ناشی از چین و چروک دوباره شروع به بازگشت می کند و برای از بین بردن آنها درمان لازم است. با تزریق بوتاکس قبل از عمیق شدن چین و چروک ها ، می توانید به طور کامل از ایجاد چین و چروک های دائمی جلوگیری کنید.

 




:: برچسب‌ها: آموزش تزریق بوتاکس , تزریق بوتاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: